פוליש לרכב מחיר

פוליש לרכב מחיר – כמה עולה פוליש לרכב?

טיפולים לרכב יכולים להתבצע כדבר שבשגרה עבור רבים מבעלי הרכבים, אך לא פעם ניקוי אינטנסיבי ארוך המתבצע עם ירידה לפרטים קטנים ובדיוקים שלא נעשו לפני כן מתקיים אחת למספר חודשים ולעיתים אף פעם בשנה או שנתיים. לכן כאשר מדובר במקרים של פוליש לרכב, חשוב להכיר לא רק את הנחיצות שבטיפול קריטי שכזה למראה הרכב אלא גם בעלויות, כיצד הפוליש מתבצע ומה חשוב לשים לב אליו לפני ולאחר טיפול מעמיק שכזה. כמו כן בחירה בטיפול פוליש לרכב, תדרוש בחירה באנשי מקצוע רציניים אשר יוכלו להעניק את הטיפול הראוי והמקצועי ביותר לרכב שלכם.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

פוליש-עושים לבד או הולכים לחברה?

טיפול פוליש לרכב אמנם עלול להישמע "מבהיל" עבור לא מעט בעלי רכבים, שכן טיפול יסודי ומקצועי עלול לנוע במחירים שבין ארבע מאות ועד לשלושת אלפים שקלים בממוצע. לכן בחיפוש אחר פוליש לרכב מחיר חשוב שלא להתפתות אל מדריכים שונים ולבצע את עבודת הפוליש בצורה עצמאית, אלא להסתמך על חברה לניקוי פוליש לרכב מקצועית. כך ניתן יהיה לא רק למצמצם את הטעויות שבביצוע פוליש בצורה עצמאית, אלא גם לקבל טיפול כללי ומדויק יותר לכלי הרכב שלנו אשר יתבסס גם על מצב התחזוקה של הרכב, על הצבע ומשתנים נוספים. 

מתי הרכב זקוק לטיפול פוליש?

טיפול פוליש לרכב מחיר תלוי בכמה משתנים, הראשון שבהם הוא גיל הרכב שכן ככל שגיל הרכב עולה כך חלקיו השונים הולכים ומתבלים ולרבות צבע הפח. משתנה נוסף אשר משפיע גם כן על תדירות של טיפול פוליש לרכב, יהיה אופי התחזוקה השוטף שמקבל הרכב. במידה וניקיון הרכב וצבעו פחות חשובים לבעליו(האמינו לנו שיש כאלו), ייתכן כי עבור רכב שכזה תדירות הטיפול בפוליש תהיה גבוהה יותר ותנועה בין שלושה עד שישה חודשים. 

כמובן שאל לנו לפספס את זמני החגים והמועדים, בהם ישראלים רבים מעוניינים להתחדש ולהתנקות ולכן גם חודשי האביב או תחילת השנה יהיו בהחלט זמנים מצוינים לעבודת פוליש מדוקדקת שתשווה לרכב סגנון ניקוי חדיש ומבריק לכבוד החגים והמועדים השונים. עם זאת ככלל, מומלץ לבצע עבודות פוליש בתדירות שבין חצי שנה לשנה ובכך לשמור על צבע הרכב בצורה מיטבית לאורך כל השנה.

פוליש לרכב מחיר
פוליש לרכב מחיר

מה חשוב לדעת לפני טיפול פוליש?

לפני התחלת מלאכת הפוליש חשוב להכיר אילו מכות ופגמים נדבקו אל צבע הרכב, בין אם מדובר בפגיעות קטנות באוזר הפגוש, בכתמי צבע פנימיים או שפשופים באזור המראות מומלץ להכיר פגמים אלו. הכרת של פגמים אלו תביא גם לבחירה נכונה של כלי העבודה בעת הפוליש, החל מחומרי הניקיון הנדרשים, סוג המלטשת ואפילו המיקום בו יתבצע הפוליש. כאמור ביצוע פוליש בסדנאות סגורות וייעודיות, יצמצם גם את זמן העבודה ויביא ולתוצאות וניקיון מצוינות. 

שלבים בטיפול פוליש

שלב ראשון-ניקוי

לפני המענה לשאלה "כמה עולה פוליש לרכב מחיר", מומלץ להכיר אילו שלבים כוללים בטיפול פוליש מקצועי לרכב שלנו. כך למשל אחת הפעולות הראשוניות יכללו כמובן ניקוי ייסודי של הרכב, שכן ניקוי פוליש גם בעזרת אמצעים מתקדמים וחומרי ניקוי מעולים ללא ניקיון יסודי עלול להביא לתוצאות ללא ממש רצויות. לכן פעולת הניקוי תתבצע בכלל הרכב, תאפשר ניקוי יסודי שלא יכללו למשל שריטות בשל גרגרי חול שנותרו דבוקים. לכן שלב הניקוי יכלול רחיצה יסודית של הרכב, אשר תכלול מים עם סבון לעיתים בשילוב של מברשת מתאימה(כזו שלא תפגע בצבע הרכב) וספוג רך. 

שלב שני-יבוש והערכה

עם סיום שלב הרחיצה של הרכב ניתן יהיה להעריך במידה מדויקת יותר את כלי הפוליש שיעזרו, כך ניתן יהיה לבחור בין סוגי המלטשות השונות שיוכלו כל אחת בדרכן להוציא מצבע הרכב את המקסימום, כל אחת בדרכה. בחירה שכזו תתבסס כמובן על אופי הניקוי הנדרש לרכב שלנו, בין אם מדובר במלטשת ידנית הנחשבת לפופולרית ומציעה ניקוי וליטוש של במקרים של שריטות קלות וכתמים לא כל כך עקשנים. מאידך אם נבקש לבצע ליטוש מורכב ומעט יותר כירורגי, ניתן יהיה לעשות זאת בעזרת מלטשת קטנה המתאימה בעיקר לפגמים קשים, עמוקים ועקשנים הזקוקים למעטה יותר תשומת לב בעת הניקוי. 

כמובן שמלטשות אחרות יכללו פיצ'רים וסגנונות ניקוי שונים, החל ממלטשת רוטטת שתעניק גם סל"ד גבוהה יותר אך גם רוטציה גבוה מאשר מלטשת קטנה. עם זאת חשוב לזכור כי השימוש בסוגי המלטשות השונות, דורש הכשרה נאותה וכמובן שישפיע על השאלה כמה עולה פוליש לרכב.

שלב שלישי-פוליש פוליש ופוליש

לאחר קבלת הערכה מדויקת וייבוש של הרכב, תתבצע הורדה של גומיות סביב החלונות ובסופן ניתן יהיה לבצע עבודת פוליש על משטח נקי ועם כלי עבודה מותאמים וללא חשש מפגיעה בחלקים עדנים. בשל כך טיפול פוליש יתחלק במרבית המקרים בין שלושה עד לארבעה שלבים, כאשר השלב הראשון יתחיל עם מלטשת יחסית "גסה", כזו אשר תכיל פד פרווה (או לעיתים עשוי מצמר). כמובן שאל הפוליש תצטרף משחת פוליס העשויה מגרגרים, יחד עם מהירות של כ-1,500 סל"ד תאפשר ניקוי ראשוני מצוין ויעניק קילוף לשכבות צבע דהויות ולשריטות עמוקות. 

עבודת הפוליש תמשיך אל פוליש בינוני בו יעשה שימוש במשחת פוליש בעלת מרקם עדין ורך יותר יחד עם ראש ניקוי העשוי מחומרים מעט יותר רכים כמו פד ספוג או פרווה רכה יותר. פעולת הפוליש הבינוני תאפשר הסרה של כתמים ושריטות נוספות, עם זאת במהלך הפעולה יתבצע ניקוי נוסף של הרכב בכדי להסיר את הלכלוך והצבר שעלולים להצטבר בשל שימוש בפוליש גס. 

ועם סיום הפוליש הבינוני תחל שוב עבודת ניקוי ולאחר מכן פוליש עדין, כאשר טיפול זה יתבצע בצורה הרבה יותר עדינה באשר לפוליש גס ובינוני החל ממהירות הסיבוב של המכונה (עד כ-1,000 סל"ד) ולצד משחת פוליש הרבה יותר עדינה וחלקה. פוליש זה יהיה בעצם הפוליש השלישי בעת הטיפול, והוא זה שאמור לשוות את המראה הנוצץ והמבריק שכל מוכנית מבקש לשמור לעצמה עם היציאה מהמפעל. 

סיכום

בחירה בטיפול פוליש לרכב צריכה להיעשות בצורה עניינית ומחושבת, לכן בחירה זו תתבסס על שירות אדיב ונעים מצב יחד עם המלצות וחוות דעות קודמות וכמובן בעלות המחיר של הטיפול. פרמטרים אלו יוכלו לעזור לנו בעת החיפוש אחר "כמה עולה פוליש לרכב", לצמצם את כמות החיפושים ולהביא את הרכב אל הסדנה המתאימה והמדויקת ביותר עבורו ועבורנו. 

שאלות נפוצות

כן, ישנם סוגים שונים של פוליש לרכב בטווחי מחירים שונים. המחיר יכול להשתנות בהתאם לגורמים כמו ניסוח הלק (למשל, ספריי, נוזל, משחה), המטרה המיועדת (למשל, הסרת שריטות, שיקום צבע, גימור) והמוניטין של המותג. ללקים מיוחדים או פרימיום לרכב עשויים להיות תג מחיר גבוה יותר בהשוואה ללקים לשימוש כללי.

לא בהכרח. בעוד שלקים לרכב במחיר גבוה יותר מעידים לרוב על איכות וביצועים טובים יותר, זה לא תמיד כך. חיוני לקחת בחשבון גורמים כמו המוניטין והביקורות של המותג, הצרכים הספציפיים של הרכב שלכם וכל תכונות או הטבות נוספות שמציע הפוליש. כדאי גם לציין שהעדפות וחוויות אישיות עשויות להשתנות.

כן, ישנם סוגי פוליש לרכב במחירים נוחים שיכולים לספק תוצאות משביעות רצון. מותגים מוכרים רבים מציעים אפשרויות ידידותיות לתקציב המציעות ביצועים נאותים לתחזוקת רכב רגילה. חשוב לקרוא ביקורות על מוצרים, לבדוק משוב מלקוחות ולשקול את הצרכים הספציפיים של הרכב שלכם כדי למצוא פוליש לרכב במחיר סביר העונה על הדרישות שלכם.

בנוסף לעלות הפוליש לרכב עצמו, עשויות להיות עלויות נוספות הכרוכות בליטוש לרכב. אלה יכולים לכלול את העלות של אפליקטורים (כגון מטליות מיקרופייבר או רפידות קצף), כל הציוד או הכלים הדרושים (כגון מכונת ליטוש), ושירותי דיטיילינג מקצועיים, אם תבחרו לבצע ליטוש מקצועי של המכונית שלכם. עלויות נוספות אלו עשויות להשתנות בהתאם לדרישות ולהעדפות הספציפיות שלכם.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן