ציפוי ננו קרמי לרכב

 כל מה שאתם צריכים לדעת:

הקדמה מביאה איתה כל מיני חידושים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים ביותר, ולא בכדי. העולם מנסה לצעוד באופן תמידי אל עבר הקידמה, באופן שיאפשר לו להרחיב תחומים כאלו ואחרים כך שיוכלו להציע מגוון רחב של פתרונות מגוונים. אם נסתכל לרגע על עולם הרכב, נגלה שציפויים לרכב הפכו בשנים האחרונות לאחד התחומים הכי נרחבים שיש, שכן קיימים לא פחות מ-6 סוגי ציפויים שונים שיכולים להפוך את הרכב של כל אחד ואחת מאיתנו לכלי לא רק שימושי אלא גם יפה ומוגן מפני פגיעות כאלו ואחרות.

הציפוי ננו קרמי לרכב הוא אחד מסוגי הציפויים הכי מתקדמים היום בעולם הרכב, כאשר מדברים עליו כעל לא פחות ולא יותר ממהפכה בעולם הציפויים. אם כן, הגיע הזמן שנרד קצת יותר לשורש העניין הזה ונתחיל להכיר מקרוב את ציפוי ננו קרמי לרכב.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

"זוכר את נובמבר? ציפויים, ציפויים בעיניי"

אז נכון, אלו לא מילות השיר המקוריות אבל אין ספק שהיום ניתן להבחין בציפויים לרכב כמעט בכל מקום, ולמה? ובכן, בעבר תחום הציפויים לרכב היה מונגש אך ורק לבעלי יכולת כלכלית, שיכלו להרשות לעצמם שדרוג של מראה הרכב שלהם בכמה אלפי שקלים. לא היו מספיק חברות שעסקו במלאכה, וגם המודעות לעניין לא היתה גדולה.

אם בעבר רק בעלי היכולת הכלכלית וחובבי הרכב המושבעים היו יכולים להרשות לעצמם ציפוי לרכב, הרי שהיום מדובר על תחום הרבה יותר רחב שמונגש להמונים. כחלק מכך, הציפוי ננו קרמי לרכב גם הוא עומד בתור אפשרות מעולה עבור אנשים רבים, והוא מביא איתו הרבה יותר ממה שאולי אפשר לחשוב.

הציפוי ננו קרמי לרכב – היכרות קצרה ונמשיך

כשמדובר ביפוי ננו קרמי לרכב בעצם מדברים כאן על חלק מתהליך הדיטיילינג המלא לרכב. הציפוי ננו קרמי לרכב הוא למעשה שכבת הגנה דקיקה שעשוייה ממולקולות בלתי נראות מזכוכית. השכבה של הציפוי ננו קרמי לרכב מכילה קוורץ מינרלי טהור, מה שמאפשר לה להגן על החלקים המצופים בו מפני נזקים שונים שעלולים לפגוע ברכב.

השכבה של הציפוי ננו קרמי לרכב היא אלסטית ביותר, ולכן היא מסוגלת לבצע פעולות של התכווצות או של התרחבות בהתאם לטמפרטורות של מזג האוויר על גבי החלקים שעליהם היא מיושמת. יכולת זו מאפשרת לשכבה של הציפוי ננו קרמי לרכב להישאר עמידה גם בזמן שהיא נחשפת לטמפרטורות של חום או קור קיצוני.

למה דווקא הציפוי ננו קרמי לרכב ולא סוג ציפוי אחר?

הציפוי ננו קרמי לרכב אמנם מתאים לכל סוגי הרכבים, אך אם אתם יודעים שהרכב שלכם חשוף לאורך רוב שעות היום לקרני השמש – הציפוי ננו קרמי לרכב או אפילו יותר רלוונטי ומשמעותי עבורכם. אנשים מסוימים מחנים את הרכב שלהם בתוך חניון סגור או מתחת לקירוי המיועד לשמור על הרכב, אולם אנשים רבים בהחלט מוצאים את עצמם מחנים את הרכב ברחוב או בחניונים פתוחים, מה שמעמיד את הרכב בפני פוטנציאל פגיעה מקרני השמש לאורך זמן רב.

הגנה על צבע המכונית מפני נזקי לכלוך

מעבר לנזקים של קרני השמש, כאשר הרכב נמצא בחוץ הוא חשוף לפגיעות נוספות כמו הצטברות של לכלוכים וזיהומים, צואת ציפורים, חרקים, ענפים ופירות העצים. לכאורה כל אלו נשמעים כמו חוויה מוכרת שאפשר להתמודד איתה בקלות על ידי שטיפת הרכב, אולם לא כך הדבר. הצבע של הרכב עלול להיפגם ולדהות עם הזמן, כתמים עלולים להופיע על גביו ובהתאם המראה הבוהק והנוצץ של הרכב ילך ויעלם גם הוא.

לא רק בחנייה, אלא גם בנסיעה

גם במידה והרכב שלכם מחנה בחניונים מקורים לאורך רוב היום, בואו לא נשכח מזמני הנסיעה עצמה. בסופו של דבר, הרכב יגיע למצב שבו הוא חשוף לנזקים החיצוניים של הסביבה, וכמה שלא נרצה – הוא עלול בהחלט להיפגע מהם. הציפוי ננו קרמי לרכב שם סוף לכל העניין הזה, והופך את הרכב שלכם לבטוח ומוגן מפני נזקים מהסוג הזה.

היתרונות של ציפוי ננו לרכב

אם כן, ציפוי ננו לרכב יכול לעמוד בצורה איתנה אל מול כל אלו. הוא בעל יכולת להגן על הרכב מפני מזגי האוויר המשתנים – חום או קור ככל שיהיו, למנוע משריטות לצוץ על גבי הרכב, בין אם הן מכוונות ובין אם הן בטעות, הוא שומר על הברק והצבע של הרכב ומונע דהייה, הופעת כתמים ועוד. חשוב לציין שהסתפקות בשטיפת רכב אוטומטית עלולה בהחלט לא להיות מספיקה על מנת לשמור על הרכב שלכם, ובוודאי לא להחזיר לו את המראה הקודם שלו. לכן,  הוא הרעיון הטוב ביותר שתוכלו ליישם על גבי כלי הרכב שלכם וכל פחח ימליץ עליו.

ציפוי ננו קרמי לרכב
ציפוי ננו קרמי לרכב

ליישום עצמאי – האם זה אפשרי?

באופן כללי, כמעט כל פעולה בעולם היא אפשרית לביצוע על ידי האדם הפרטי, אולם היא תהיה, כמובן, מורכבת יותר עבורו. ככלל, הציפוי ננו קרמי לרכב הוא אפשרי ליישום עצמאי, תוך הקפדה על ההנחיות וההוראות, ביצוע שלב אחר שלב והתאזרות בהמון סבלנות. מה שכן, ההמלצה שלנו היא לא ליישם את הציפוי ננו קרמי לרכב באופן עצמאי, אלא לגשת אל איש מקצוע שיוכל לעשות זאת עבורכם, בהמשך לתהליך דיטיילינג.

ציפוי ננו קרמי לרכב – אבל לא רק

היום, תעשיות רבות נוספות יכולות להנות מציפוי ננו קרמי, הודות ליכולות ההגנה המופלאות שלו שאפשרו לו להגיע למעמד שבו הוא נמצא היום. היות ומדובר על ציפוי בלתי נראה, בעל יכולת עמידות גבוה ושיטות יישום פשוטות – תעשיות אחרות כמו תעשיית הטקסטיל, תעשיית המתכות, התעשייה הצבאית ועוד יכולות גם הן להנות מציפוי ננו קרמי לשימושים שונים ומגוונים.

"מהו אותו דיטיילינג שאותו הזכרתם קודם לכן?"

שאלת השאלות המלווה את מי שמתעניין בציפוי ננו קרמי לרכב היא מהו בכלל דיטיילינג? אם כן, חשוב שניגע לרגע בנקודה הזו. דיטיילינג הוא הליך שבמסגרתו מקבל הרכב שלכם תשומת לב מירבית לכל חלק וחלק – מהגדול ביותר ועד הקטן והבלתי נראה ביותר. הליך הדיטיילינג מוענק לרכב על מנת לשמור על איכותו, להעניק לו ניקיון מוחלט, כולל הסרת שמנים, הצטברויות של לכלוכים, העלמת שריטות ועוד, ובסופו ניתן יהיה ליישם את הציפוי ננו קרמי לרכב באופן המושלם.

מדובר כאן, למעשה, על הטיפול הכי מוקפד ויסודי אתם יכולים להעניק לרכב שלכם, זאת על מנת לשמור על איכותו, עמידותו לאורך זמן וביום מן הימים גם לעזור לו להימכר הרבה יותר בקלות.

כמה עולה הציפוי ננו קרמי לרכב?

היות וציפוי ננו קרמי לרכב מיושם רק לאחר ביצוע הליך דיטיילינג, מדובר כאן על מחיר שמשלב את הכל גם יחד. לרוב מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 8,000 ש"ח לבין 16,000 ש"ח, כתלות בסוג הרכב, גודל הרכב ומצבו הראשוני של הרכב. במידה ותבחרו ליישם את הציפוי ננו קרמי לרכב באופן עצמאי תוכלו לצמצם את העלויות לכמה מאות שקלים בלבד, אולם כאמור – יישום עצמאי של הציפוי ננו קרמי לרכב הוא הרבה פחות מומלץ מאשר יישום שנעשה על ידי איש מקצוע.

שאלות נפוצות

ציפוי ננו קרמי לרכב הוא פולימר נוזלי המכיל ננו-חלקיקים, הנקשרים לצבע המכונית ברמה מולקולרית. זה יוצר שכבת הגנה עמידה מאוד בפני קרני UV, כימיקלים, לכלוך ומזהמים סביבתיים אחרים. הציפוי יוצר משטח הידרופובי, כלומר מים ונוזלים אחרים מתגלים ומתגלגלים בקלות, מה שמקל על הניקוי והתחזוקה של המכונית.

ציפויים ננו קרמיים ידועים בעמידותם. בהתאם לאיכות הציפוי ורמת התחזוקה, הוא יכול להחזיק מעמד בין שנתיים ל-7 שנים. תחזוקה שוטפת וטיפול נאות, כגון הימנעות מכימיקלים קשים ושימוש בטכניקות ניקוי מומלצות, יכולים לסייע בהארכת תוחלת החיים של הציפוי.

כן, אחד היתרונות של ציפוי ננו קרמי לרכב הוא שהוא מייתר את הצורך בשעווה רגילה. הציפוי מספק הגנה לאורך זמן וגימור מבריק, ומפחית את הצורך במריחת שעווה תכופה. עם זאת, עדיין מומלץ לשטוף ולתחזק את הציפוי באופן קבוע כדי להבטיח את יעילותו.

ציפוי ננו קרמי לרכב מיועד בעיקר למשטחים החיצוניים של המכונית, כולל הצבע, הזכוכית והגלגלים. הוא מספק הגנה ומשפר את המראה של משטחים אלה. עם זאת, זה לא מומלץ לשימוש באזורים כגון פנים, ריפודי בד או עיטורי גומי. חשוב להקפיד על הוראות היצרן והמלצותיו ליישום נכון.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן