ציפוי מדבקה לרכב

כל המידע על ציפויי מדבקה לרכבים

אם היינו מספרים לכם בעבר שיום יבוא ותוכלו להגן על הרכב שלכם באמצעות מדבקה, בוודאי לא הייתם מאמינים ואף מגדילים ומשתעשעים מעצם הרעיון. 

לעומת זאת, בשנת 2023 כבר ברור שהאופציה של הציפוי מדבקה לרכב היא אחת מהאופציות המובילות בעולם הרכב, בין אם אתם חובבי רכבים מושבעים ובין אם אתם פשוט אוהבים להגן על הרכב שלכם מפני פגיעות כאלו ואחרות ולשמור עליו נקי ובוהק בדיוק כמו שהוא היה ברגע שבו קניתם אותו. 

אם כן, הציפוי מדבקה למכונית יכול להגיע במגוון גדול של צורות. בדיוק בגלל הסיבה הזו כדאי להכיר את כל העניין הזה קצת יותר לעומק, על מנת שתוכלו לבצע את הבחירות שלכם מתוך שיקול דעת הגיוני ומתוך הבנה למה יעשה לרכב שלכם טוב.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

בואו נתחיל מההתחלה

אז לפני שנתחיל לגלוש לכיוונים של ציפוי מדבקה למכונית, חשוב להבין בראש ובראשונה מה החשיבות שלו. ובכן, מדינת ישראל בתחילת דרכה לא הכילה מספר גדול כל כך של רכבים. גם עניין היבוא של הרכבים מחוץ לארץ היה בהיקף נמוך מאוד, גם ייצור הרכבים כאן בארץ לא סיפק קצב ומהירות מספיקים שאפשרו ייצור בכמויות גדולות, וגם המצב הכלכלי של מרבית האנשים לא באמת אפשר להם לרכוש רכב פרטי משל עצמם.

לעומת זאת, בשנת 2023 אנחנו נמצאים כבר בעידן אחר לגמרי, עידן שבו עולם הרכב לא רק גדל מאוד מאז אותן התקופות, אלא שהוא מהווה היום את אחד מהעולמות הכי מפוארים, נחשקים ומלאי ההתפתחויות בעולם. אם תסתכלו אפילו על מדינה קטנה כמו שלנו, תגלו שכמות הרכבים שעולה כל יום על הכביש היא פשוט עצומה, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הרכבים שנותרו בחנייה בבית.

ככל שיש יותר רכבים – כך הסיכון לפגיעות הוא גדול יותר

אם כן, השפעותיה של כמות הרכבים הגדולה ניכרות בכל יום מחדש. אנחנו מבלים עם הרכב הרבה יותר זמן על הכבישים, מחפשים חנייה במשך דקות ארוכות (ולפעמים אפילו יותר) ולמעשה הרכב שלנו חשוף למגוון פגיעות פוטנציאליות – מנזקי השמש, דרך נזקי שריטות מחניה צפופה מדי ועד הכתמת הרכב על ידי פירות עצים, לדוגמה.

בנקודה הזו בדיוק ציפוי מדבקה לרכב הופך להיות רלוונטי. ציפוי מדבקה למכונית בא במטרה להגן על הרכב שלכם, לשמור עליו מבחינת הנראות שלו ולהקטין את רמת החשיפה לפגיעות שמולן הוא עומד מדי יום. אז אילו סוגים של ציפוי מדבקה למכונית קיימים היום בשוק? קדימה, בואו נתחיל לרדת ביחד לשורש העניין הזה.

הדרך שלכם לשמירה מיטבית על הרכב שלכם

ציפוי מדבקה לרכב מסוג מדבקת ויניל הוא אחד מהציפויים הנפוצים ביותר היום בעולם הרכב. מדובר על ציפוי שמאפשר, למשל, להפוך את הרכב לכלי פרסומי של ממש, שכן מדבקת ויניל יכולה להכיל עליה הדפסים ועיצובים כאלו ואחרים שיהיו משוייכים לעסק שאותו רוצים לפרסם על גבי הרכב. מדבקות ויניל מסוג כזה הן אמנם פחות עמידות, אבל כדאי להכיר את האפשרות הזאת.

בנוסף, מדבקת ויניל יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות ציפוי מדבקה למכונית מסוג יותר איכותי עם הרבה יותר יתרונות. מדובר כאן על מדבקות שעומדות בצורה מצוינת על מול לחצים פיזים כאלו ואחרים שמופעלים עליה, כגון מתיחה, למשל. כמו כן, ציפוי מדבקה לרכב מסוג ויניל מגן על הרכב מפני שריטות ופגיעות, מפני קרני השמש החזקות של מדינת ישראל, מסתירות בצורה טובה את הפגמים שהאוטו מכיל עליו מלפני ההדבקה, והן שומרות על צבען בצורה טובה. בנוסף, ברגע שתרצו להסיר ציפוי מדבקה למכונית מסוג ויניל תוכלו לעשות זאת מבלי לקחת את הסיכון שצבע הרכב המקורי ייפגם.

ציפוי מדבקה לרכב
ציפוי מדבקה לרכב

האם ניתן לבחור צבע של ציפוי מדבקה לרכב?

כמובן שכן. בעבר ציפוי מדבקה למכונית היה אחיד, בצבע שקוף או לבן בלבד. לעומת זאת, אחד הדברים היפים היום של ציפוי מדבקה למכונית הוא שהיא מסוגלת להעניק לרכב אופי, צבע ועיצובים שונים, בהתאם לרצונו של הנהג. במידה וקניתם, למשל, אוטו לבן שמתחיל לשעמם אתכם, בעזרת ציפוי מדבקה לרכב תוכלו להגיע לצבעים אחרים לרכב – בין אם על כולו ובין אם על חלקים נבחרים בו. כך תוכלו לספק לרכב שלכם גם עיצוב מהמם מצד אחד, וגם מצד שני הגנה בטיחותית.

מדבקת קרבון – מה זה?

מדבקת קרבון התחילה את דרכה במקום מסוים והיום היא ביססה לעצמה, הודות להתפתחויות והתקדמות בטיב ובאיכות, מקום של כבוד בתחום של ציפוי מדבקה לרכב. ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון הוא אחד הציפויים הנמכרים, המבוקשים והיעילים ביותר, בין אם לחובבי הרכב המושבעים שמחפשים את רמות ההגנה הגבוהות ביותר לרכב שלהם, ובין אם לאנשים שפשוט מאוד רוצים ציפוי מדבקה לרכב שיהיה יעיל, איכותי וטוב.

ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון מביא איתו חוזק ועוצמה גדולים, והוא מדמה נראות של רכב יוקרה, בין אם מדובר על רכב חדש ובין אם מדובר על רכב ישן יותר. במקביל, מביא איתו ציפוי מדבקה לרכב מסוג קרבון מחירים הוגנים, ולכן הוא זמין לכל אחד ואחת אשר מעוניינים בו.

האם יש רק דוגמה אחת?

כאשר מדברים על ציפוי מדבקה לרכב מסוג קרבון מדברים על עולם כמעט אין סופי של אפשרויות. המדבקה יכולה להגיע עם כל מיני טקסטורות שונות ועיצובים, כמו גם מרקמים שונים אשר מותאמים לצרכי הנהג. כמו כן, ניתן להשתמש בציפוי מדבקה לרכב מסוג קרבון עבור כיסוי מלא של הרכב, כמו גם עבור כיסוי חלקי שלו בחלקים נבחרים.

ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון שומר על הרכב מפני פגיעות שעלולות להיווצר מקרני השמש החמות, כמו גם להגן על הרכב מפני לכלוכים, זיהומים, כתמי צבע ועוד.

ציפוי מדבקה לרכב מסוג PPF

מדובר כאן על עוד ציפוי מדבקה לרכב שהלך והפך נפוץ יותר בשנים האחרונות, והוא ממשיך להתקדם קדימה עם שיפור וצחצוח יכולותיו הגם ככה איכותיות וטובות. מדובר כאן על ציפוי מדבקה למכונית שמעניק לרכב הגנה מפני נזקים פוטנציאליים, בין אם מהסביבה ובין אם ממעשה אדם כמו פתיחת דלת שעלולה לגרום לשריטה על גבי הרכב, שריטה מכוונת על גבי הרכב ועוד.

כמה עולה ציפוי מדבקה לרכב?

כאן בחברת טורבווקס אנו מבינים את חשיבות הנושא של העלות. המחיר של ציפוי מדבקה לרכב יכול לנוע בין טווחי מחיר שונים, בהתאם לסוג הציפוי, גודל הרכב, מצב הרכב וכמובן החברה שאצלה תבחרו לבצע יישום של ציפוי מדבקה למכונית. ככלל, מדובר כאן על טווחי מחירים שמתחילים בבין 2,000-3,000 ש"ח ויכולים גם להגיע לבין 15,000-20,000 ש"ח. אם תחשבו על זה לרגע, תגלו שמדובר על מחיר סופר משתלם, היות ואם חס וחלילה תצטרכו להכניס את הרכב שלכם לתיקון בגין פגיעה או נזק כאלו או אחרים – המחיר עלול להיות הרבה יותר גבוה מאשר להתמגן מראש.

ציפוי מדבקה לרכב, ממש כמו ביטוחים שונים שאנחנו רוכשים לעצמנו, יכול להבטיח מינימום נזקים ופגיעות מתנאים סביבתיים כאלו ואחרים, ולכן מומלץ להצטייד באחד כזה במהירות האפשרית.

האם ניתן לבחור צבע של ציפוי?

כמובן שכן. בעבר ציפוי מדבקה למכונית היה אחיד, בצבע שקוף או לבן בלבד. לעומת זאת, אחד הדברים היפים היום של ציפוי מדבקה למכונית הוא שהיא מסוגלת להעניק לרכב אופי, צבע ועיצובים שונים, בהתאם לרצונו של הנהג. במידה וקניתם, למשל, אוטו לבן שמתחיל לשעמם אתכם, בעזרת ציפוי מדבקה למכונית תוכלו להגיע לצבעים אחרים לרכב – בין אם על כולו ובין אם על חלקים נבחרים בו. כך תוכלו לספק לרכב שלכם גם עיצוב מהמם מצד אחד, וגם מצד שני הגנה בטיחותית.

ציפוי מדבקה לרכב מסוג מדבקת קרבון – מה זה?

מדבקת קרבון התחילה את דרכה במקום מסוים והיום היא ביססה לעצמה, הודות להתפתחויות והתקדמות בטיב ובאיכות, מקום של כבוד בתחום של ציפוי מדבקה לרכב. ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון הוא אחד הציפויים הנמכרים, המבוקשים והיעילים ביותר, בין אם לחובבי הרכב המושבעים שמחפשים את רמות ההגנה הגבוהות ביותר לרכב שלהם, ובין אם לאנשים שפשוט מאוד רוצים ציפוי מדבקה למכונית שיהיה יעיל, איכותי וטוב.

ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון מביא איתו חוזק ועוצמה גדולים, והוא מדמה נראות של רכב יוקרה, בין אם מדובר על רכב חדש ובין אם מדובר על רכב ישן יותר. במקביל, מביא איתו ציפוי מדבקה לרכב מסוג קרבון מחירים הוגנים, ולכן הוא זמין לכל אחד ואחת אשר מעוניינים בו.

האם יש רק דוגמה אחת?

כאשר מדברים על ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון מדברים על עולם כמעט אין סופי של אפשרויות. המדבקה יכולה להגיע עם כל מיני טקסטורות שונות ועיצובים, כמו גם מרקמים שונים אשר מותאמים לצרכי הנהג. כמו כן, ניתן להשתמש בציפוי מדבקה לרכב מסוג קרבון עבור כיסוי מלא של הרכב, כמו גם עבור כיסוי חלקי שלו בחלקים נבחרים.

ציפוי מדבקה למכונית מסוג קרבון שומר על הרכב מפני פגיעות שעלולות להיווצר מקרני השמש החמות, כמו גם להגן על הרכב מפני לכלוכים, זיהומים, כתמי צבע ועוד.

ציפוי מדבקה לרכב מסוג PPF

מדובר כאן על עוד ציפוי מדבקה לרכב שהלך והפך נפוץ יותר בשנים האחרונות, והוא ממשיך להתקדם קדימה עם שיפור וצחצוח יכולותיו הגם ככה איכותיות וטובות. מדובר כאן על ציפוי מדבקה למכונית שמעניק לרכב הגנה מפני נזקים פוטנציאליים, בין אם מהסביבה ובין אם ממעשה אדם כמו פתיחת דלת שעלולה לגרום לשריטה על גבי הרכב, שריטה מכוונת על גבי הרכב ועוד.

כמה עולה ציפוי מדבקה לרכב?

המחיר של ציפוי מדבקה לרכב יכול לנוע בין טווחי מחיר שונים, בהתאם לסוג הציפוי, גודל הרכב, מצב הרכב וכמובן החברה שאצלה תבחרו לבצע יישום של ציפוי מדבקה למכונית. ככלל, מדובר כאן על טווחי מחירים שמתחילים בבין 2,000-3,000 ש"ח ויכולים גם להגיע לבין 15,000-20,000 ש"ח. אם תחשבו על זה לרגע, תגלו שמדובר על מחיר סופר משתלם, היות ואם חס וחלילה תצטרכו להכניס את הרכב שלכם לתיקון בגין פגיעה או נזק כאלו או אחרים – המחיר עלול להיות הרבה יותר גבוה מאשר להתמגן מראש.

ציפוי מדבקה לרכב, ממש כמו ביטוחים שונים שאנחנו רוכשים לעצמנו, יכול להבטיח מינימום נזקים ופגיעות מתנאים סביבתיים כאלו ואחרים, ולכן מומלץ להצטייד באחד כזה במהירות האפשרית

שאלות נפוצות

ציפוי מדבקות לרכב נועד להיות עמיד ועמיד לאורך זמן. בממוצע, ציפוי ויניל איכותי יכול להחזיק מעמד בין 5 ל-7 שנים, תלוי בגורמים כמו תנאי מזג האוויר, תחזוקה וחשיפה לאור השמש.

כן, ניתן להסיר ציפוי מדבקות לרכב. עם זאת, קלות ההסרה עשויה להשתנות בהתאם לאיכות המדבקה ותהליך ההתקנה. מומלץ להסדיר את הציפוי עם בעל מקצוע כדי למנוע כל נזק לצבע הרכב.

לא, ציפוי מדבקה לרכב, כשהוא מיושם ומסירים אותו בצורה נכונה, לא אמור לפגוע בצבע הרכב. למעשה, הוא יכול לשמש כשכבת הגנה, המגן על הצבע המקורי מפני שריטות ונזקים קלים.

כן, ניתן לשטוף את המכונית שלכם עם ציפוי מדבקה לרכב. עם זאת, מומלץ להימנע משימוש בחומרים שוחקים או כימיקלים קשים העלולים לפגוע בציפוי. עדיף להשתמש בסבון עדין לשטיפת מכוניות ובמטלית רכה או ספוג לניקוי. תחזוקה שוטפת ורחיצה עדינה יעזרו להאריך את תוחלת החיים של הציפוי.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן