ציפוי נגד שריטות לרכב

כל מה שאתם צריכים לדעת:

אם לא יצא לכם לחוות את הסיטואציה הבאה בעצמכם, בוודאי יצא לכם לפגוש במישהו אחר שחווה אותה: אתם פותחים בבית שלכם עוד בוקר רגוע, שותים כוס קפה, מתארגנים ויוצאים לעבודה. 

אתם ניגשים לרכב שלכם, וכבר מרחוק אתם שמים לב שמשהו בו קצת שונה. אתם מתקרבים עוד ומגלים שהאוטו שלכם מלא בשריטות, שנראה כאילו מישהו יצר אותן בכוונה. אתם מתמלאים בזעם, יודעים שלוח הזמנים שלכם עומד להשתבש, ושבמקום לנסוע לעבודה – אתם צריכים לנסוע ולעשות פוליש לרכב שיוריד את השריטות. היום שלכם מתעכב, אתם מוציאים סכום כסף שממש לא תכננתם להוציא ואיך לומר בעדינות – אתם פשוט מתבאסים מהעניין הזה בטירוף. 

עכשיו תשכחו מהסיטואציה המדכאת הזו ותכירו את הנושא הכי חם של עולם הרכב השנה: ציפוי נגד שריטות לרכב – מחיר, סוגים וחשיבות ב-2023.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

כן בכוונה, לא בכוונה – זה ממש לא משנה

כאשר מדברים על ציפוי נגד שריטות לרכב, מדברים למעשה על שיטה שמאפשרת לכם למנוע את האסון הקרב ובא. אנחנו מניחים שידוע לכם שעל מנת ששריטות יופיעו על האוטו איך כל צורך באדם מסוים שישרוט בכוונה, אלא גם פגיעות קטנות של פתיחת דלת, לדוגמה, יכולות להפוך לשריטות שיכערו את המראה החיצוני של הרכב.

עולם הרכב של היום כבר ממש לא דומה לעולם הרכב של פעם

אם בעבר עולם הרכב היה אהוב על קבוצה קטנה יחסית מהאוכלוסיה, הרי שהיום עולם הרכב הולך והופך נגיש ואהוב יותר על הרבה יותר אנשים, ולמה? פשוט מאוד – מה שהיה נגיש בעבר רק לקבוצה מסויימת, נגיש היום להרבה יותר אנשים. אז איך זה בעצם קורה?

בעבר, עולם הרכב היה שייך לאנשים מיוחסים ובעלי יכולת, כאלו שהרכב שלהם היה כל עולמם, ובהתאם כל השדרוגים עבורו היו מיועדים אך ורק לנתח האוכלוסיה הזה. כאן בחברת טורבווקס דיטיילינג אנו מבינים כי היום ניתן להבחין בכמות רכבים ענקית שנמצאת על הכביש מדי יום, והיות ומדינת ישראל מלאה בתנועה ופקקים – אנחנו מבלים שעות רבות בתוך הרכב. בדיוק בגלל הסיבה הזו, חשוב לכל אחד ואחת מאיתנו היום לשמור על הרכב שלנו במצב לא פחות ממעולה, עם נראות מדהימה.

איך הציפוי יכול לעזור לי?

הציפוי נגד שריטות הופך את כל העניין הזה להרבה יותר נוח, ואיך זה קורה בפועל? פשוט מאוד –  במידה ועל רכב מסוים מודבק ציפוי, והוא סובל משריטות שנעשו בכוונה או שלא בכוונה – כל מה שבעל הרכב יצטרך לעשות על מנת להעלים את השריטות הוא להחנות את הרכב שלו באיזור חיצוני, מתחת לאור השמש. נשמע מוזר? ובכן, הציפוי עובד בדיוק באופן הזה, ויכול למנוע מכם את עוגמת הנפש והזמן היקר שעלול להיגזל מכם על מנת להסיר את השריטות הללו. מעבר לזה, נחסכים פה גם סכומי כסף לא מבוטלים, שכן תיקון של העלמת שריטות יכול לנוע בין 1,500 ש"ח ל-8,000 ש"ח ויותר, וחבל.

ירידת ערך הרכב – לא חבל?

עוד ביתרונות הגדולים והברורים הוא נושא ערכו של הרכב. ככל שהרכב נפגע יותר לאורך השימוש, כך יהיה קשה יותר למכור אותו אחר כך וערכו ילך וירד. הציפוי נגד שריטות שומר על הרכב שלכם מפני שריטות שגם מכערות אותו וגם מביאות לירידה בערך שלו.

ציפוי נגד שריטות לרכב
ציפוי נגד שריטות לרכב

לא רק נגד שריטות

אז נכון שההגדרה הכללית של הציפוי נגד שריטות לרכב מתייחסת רק לנושא השריטות, אולם מי מאיתנו לא מכיר את דרכי העפר השונות שבהם אנחנו נוסעים לפעמים, והאבנים הקטנטנות שקופצות על הרכב ועלולות לשרוט אותו? למי לא יצא לפתוח דלת ולפגוע ברכב ליד ולהשאיר לו מתנה קטנה בצורת שריטה? כמו כן, קרני השמש החזקות של מדינת ישראל גם הן מהוות אפשרות לפגיעה ברכב, וגם חומרים שונים כמו שרף עצים ועוד. כל אלו מקבלים הגנה מירבית עם הציפוי נגד שריטות לרכב, ועכשיו זה הזמן שלכם להיכנס לתמונה וליישם אחד כזה גם על הרכב הפרטי שלכם.

מאה אחוז יתרונות, אפס אחוז סיכונים

הרבה אנשים תוהים אם יישום של ציפוי נגד שריטות לרכב עלול לפגוע במראה היפה שלו, וזה בדיוק הזמן להפריך את האשליה הזו. ציפוי נגד שריטות לרכב מגיע בתור חומר שקוף שעוטף את הרכב באופן בלתי נראה, כזה שישמור על הנראות הטבעית של הרכב שלכם מבלי שאף אחד יוכל לשים לב למשהו שונה. כמובן שציפוי נגד שריטות לרכב שייושם על ידי אדם שאינו מקצועי מספיק עלול לא לעמוד בתור ציפוי בלתי נראה, ולכן בחרו היטב את מי שיבצע את העבודה עבורכם.

אדם שאינו מקצועי ליישום ציפוי נגד שריטת לרכב? למה, מה כבר יכול להיות?

יכול מאוד להיות שחלק מכם עכשיו מרימים גבה ומנסים להבין מה בדיוק העניין הגדול ביישום הציפוי נגד שריטות לרכב. ובכן, תנו לנו לספר לכם – מדובר בעניין שדורש מיומנות, מקצועיות וכמובן ידע מתאים וכלים הולמים לביצוע העבודה. לצערנו, אנשים שאינם מקצועיים מספיק לביצוע יישום הציפוי נגד שריטות לרכב עלולים לבצע חיתוכים לא מדויקים הן בחיבורים והן בקצוות, וחיתוכים אלו עלולים להביא להתקלפות החומר תוך זמן קצר. נוסף על כך, בועות אוויר או הצהבה של הציפוי גם הן השלכות נוראיות של עבודה לא מקצועית, והיחידים שעומדים לסבול מהעבודה שלהם הם, ובכן, אתם.

גם במידה ואתם מקבלים הצעת מחיר מפתה עבור יישום של הציפוי נגד שריטות לרכב ברכב הפרטי שלכם, הסתכלו על גורמים נוספים שיוכלו להבטיח שאתם עושים כאן בחירה נכונה.

מה בין ציפוי נגד שריטות לרכב לבין קילוף צבעו המקורי של הרכב?

בזמן שאדם מסוים מעוניין להסיר ציפוי נגד שריטות לרכב שקיים על גבי הרכב שלו, הוא בהחלט יכול לעשות זאת, ואין הדבר אמור לפגוע בצבעו המקורי של הרכב. מה שכן, אם נחזור קצת אחורה נגלה שגם נקודה זו יכולה להיות מושפעת מאיש המקצוע שתבחרו לביצוע העבודה, שכן במידה ואיש המקצוע שתבחרו לא יהיה מקצועי מספיק – הסרת הציפוי נגד שריטות לרכב עלולה להוביל להתקלפות של צבעו המקורי של הרכב.

כמה זמן לוקח ליישם את הציפוי נגד שריטות לרכב?

זמני היישום של הציפוי נגד שריטות לרכב משתנים בהתאם לגודל הרכב, סוג הרכב, מצב הרכב ומשתנים נוספים. ככלל ניתן לומר שיישום של הציפוי נגד שריטות לרכב על רכב ממוצע, כולל זמני הכנה שמתבצעת בטרם היישום, לוקח בין 24-48 שעות עבודה.

מה העלות של הציפוי נגד שריטות לרכב?

גם כאן מדובר על תשובה שעשויה להשתנות בהתאם לגורמים שונים, אולם ככלל מדובר כאן על טווח שנע בין 1,500 ש"ח ועד כ-25,000 ש"ח. למשל, עבור יישום ציפוי נגד שריטות לרכב על חלקים ספציפים ברכב המחיר יהיה זול יותר ויסתכם בכמה אלפי שקלים בלבד, לעומת יישום ציפוי נגד שריטות לרכב על ההרכב כולו שיגיע לטווחי המחירים הגבוהים יותר. בהצלחה!

שאלות נפוצות

ציפוי נגד שריטות לרכב הוא שכבת הגנה המונחת על פני השטח החיצוניים של המכונית כדי לסייע במניעת שריטות ושפשופים. זה בדרך כלל ציפוי שקוף שמתחבר עם הצבע, ויוצר מחסום מפני שריטות קלות הנגרמות על ידי סכנות יומיומיות כמו אבק, לכלוך, מפתחות וחפצים אחרים.

ציפוי נגד שריטות לרכב אינו קבוע ובסופו של דבר יתבלה עם הזמן. אורך החיים של הציפוי תלוי בגורמים שונים כמו איכות המוצר, תנאי הסביבה ומידת התחזוקה של המכונית. בדרך כלל, הציפוי יכול להימשך בין מספר חודשים לכמה שנים לפני שיש צורך ביישום מחדש.

בעוד שציפוי נגד שריטות לרכב יכול לספק הגנה מפני שריטות קלות, ייתכן שהוא לא יוכל למנוע שריטות עמוקות או קשות שחודרות דרך הציפוי ומגיעות לשכבת הצבע. חשוב לציין כי יעילות הציפוי תלויה באיכות המוצר ובחומרת השריטה.

מריחת ציפוי נגד שריטות לרכב יכולה להיות תהליך מורכב הדורש הכנה נכונה, טכניקות יישום והכרת המוצר. אמנם קיימות ערכות עשה זאת בעצמך, אך לעתים קרובות מומלץ ליישם את הציפוי על ידי גורם מקצועי. יש להם את המומחיות והניסיון להבטיח יישום נכון ולמקסם את יעילות הציפוי.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן