ציפוי ננו לרכב

מבצע! ציפוי ננו לשמשות מתנה למזמין עבודת ננו לרכב!

ציפוי לרכב נגד שריטות
ציפוי ננו לרכב 2 1
ציפוי ננו קרמי לרכב
ננו קרמי לרכב

כל מה שאתם צריכים לדעת

השנה הרכב שלנו הוא כבר ממש לא רק רכב. הרכב שלנו הוא סמל סטטוס, הוא הכלי שאיתו אנחנו פותחים כל בוקר ואיתו אנחנו מסיימים כל ערב, הוא משמעותי לנו בתור משפחה, בתור עצמאיים וגם בתור אנשים שמעוניינים פשוט לצאת לטייל בחוץ. היות והרכב שלנו תופס מקום משמעותי כל כך בחיינו, היום יש לא מעט דרכים שבאמצעותן תוכלו לשדרג אותו, לשמור עליו ולהפוך אותו להרבה יותר מאשר רק כלי רכב – אלא ממש לחבר אמיתי לחיים. 

ציפוי זה הוא אחד מהציפויים הנפוצים ביותר לרכב השנה, והמחיר שלו שווה את השקט הנפשי והביטחון שלכם גם בזמן שאתם נמצאים בתוך הרכב, ועל אחת כמה וכמה כאשר אתם נמצאים במרחק ממנו. אז קבלו כמה דברים שכדאי לדעת על ציפוי נו לרכב, ותאמינו לנו – בסוף המאמר אתם תהיו כבר בדרך לעשות אותו גם עבור הרכב שלכם.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

ציפויים לרכב – בשביל מה זה טוב?

חלק מכם בוודאי מרימים עכשיו גבה ותוהים מדוע צריך את כל הציפויים הללו. אפשר הרי לקנות את הרכב, לנסוע איתו, להנות ממנו ובמקסימום אם חס וחלילה קורה לו משהו – לטפל בו במוסך. כל אלו אמנם נכונים מצד אחד, מצד שני אם אפשר למגן את הרכב שלכם ולדאוג שלא יקרה לו כלום, ועל הדרך גם לחסוך אלפי עד עשרות אלפי שקלים, אז למה לא בעצם?

שמירה על הרכב שלכם נקי

ציפויים לרכב היום הם נפוצים ביותר, והם קיימים בשלל סוגים שונים. כל בעל רכב שמעוניין בציפוי רשאי לבחור לעצמו את הציפוי הרצוי, כאשר הציפוי ננו לרכב היום הוא הציפוי המוביל בשוק הרכב. בעזרת הציפוי אתם יכולים למנוע הרס, לכלוכים, זיהומים ושריטות, שכן כל אלו עלולים להיווצר על גבי הרכב שלכם בקלות גם אם הוא לא יזוז מהמקום.

כן, אתם בוודאי מכירים את הרגע הזה שבו אתם מגיעים אל הרכב החונה שלכם ומגלים עליו שריטה חדשה מפתיחת הדלת שברכב הסמוך, מגלים עליו הצטברות גדולה של לשלשת שהתייבשה והפכה לקבועה על הרכב שלכם, ובוודאי גם יצא לכם לא פעם להרגיש איך הרכב שלכם מזדהם תוך כדי הנסיעה. את כל אלו אתם יכולים למנוע בקלות באמצעות הציפוי ננו לרכב. אז נכון, אולי לא תיפטרו מכל אלו לנצח, אבל בעזרת הציפוי אתם יכולים להקטין אותם בצורה משמעותית, ולהפוך אותם לחלק שולי במיוחד בחוויית הרכב שלכם.

מה זה בכלל?

אז בואו נתחיל מההתחלה מלהבין מהו הציפוי ננו לרכב. מדובר כאן על פתרון הגנה לא פחות ממדהים עבור הרכב שלכם. ככל שהלך והתפתח עולם הרכב, כך גם פותחה שיטת הננו. מדובר כאן על שיטה סופר איכותית ומתקדמת, שמביאה איתה אפשרויות אין סופיות להגנת חלקי הרכב השונים מפני כתמי לכלוך ושחיקה של צבע הרכב.

היום הציפוי לרכב מגיע בשלל דגמים וסוגים, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים לבחור את הציפוי המתאים לכם ביותר לפי סוג הרכב, גודל הרכב וגם הצרכים האישיים שלכם.

באילו חומרים משתמשים על מנת להוסיף ציפוי?

הציפוי ננו לרכב נעשה באמצעות חומרים איכותיים ביותר, אשר שומרים על הרכב מפני פגיעות ומאפשרים לו גם שמירה על המראה הנוצץ שלו מצד אחד, וגם הגנה מפני פגיעות חיצוניות מהצד השני. קיימות היום חברות רבות אשר מציעות ציפוי ננו, אך רק הטובות והמובילות ביותר מביניהן יכולות גם להבטיח ציפוי ננו שהוא גם עמיד לאורך זמן וגם מוביל לכדי תוצאות מעולות.

תשאירו את זה למקצוענים

כמובן שיישום הציפוי לרכב הוא לא פעולה שכדאי לעשות באופן עצמאי. גם אם יש לכם יכולות "הנד מניות" מצוינות, עדיף שאת יישום הציפוי ננו לרכב תשאירו למקצוענים, שכן הם ידעו בדיוק איך לעשות, מה לעשות ומתי לעשות. נוסף על כך, יישום הציפוי לרכב אינו מתחיל ונגמר רק בהדבקת הציפוי על הרכב, אלא גם מתווספים אליו שלבים נוספים של ניקוי מקדים של הרכב והצמדת הציפוי בצורה מדויקת שלא תשאיר בועות לאורך הדלתות, הגג, הבגאז', מכסה המנוע ועוד. לכן, יש לגשת לאנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים כדי ליישם את הציפוי.

מה הוא נותן?

לציפוי ננו לרכב מגוון רחב של יתרונות, אך בלתי אפשרי להתחיל ולפרט עליהם לפני שנדבר על היתרון הבולט והגדול ביותר מתוכם. הציפוי ננו לרכב הוא למעשה שכבה שקופה שלא ניתן כמעט להבחין בה, אך ההשפעות שלה הן גדולות ביותר. הוא מייצר שכבת הגנה הידרופובית אשר מחזקת את הצבע של הרכב והופכת אותו לבוהק ונוצץ, בדיוק כמו שמגיע לכם.

היתרון הזה הוא יתרון אדיר, משום שלא מדובר כאן על ציפוי שניתן להבחין בו ולהרגיש בנוכחות שלו, להיפך – הוא ציפוי סמוי שעושה את העבודה שלו מתחת לפני השטח, ולא בצורה שגלויה לעין האנושית.

הציפוי ננו לרכב – איך ומפני מה הוא מגן על הרכב שלי בפועל?

הציפוי ננו למעשה פועל למען הגנה על הרכב שלכם מפני כמה וכמה אלמנטים. ראשית, צבעו של הרכב שחשוף בדרך כלל לפגיעות שונות מוגן מתחת לציפוי ננו, כך שהוא יוכל להישמר לאורך זמן. כמו כן, ציפוי ננו מספק הגנה נגד לכלוך, אבק, חרקים, לשלשת יונים, פירות עצים ועוד. כל אלו עלולים לפגוע בצע הרכב, ליצור כתמים מכוערים ולשחוק את הברק של הצבע. ציפוי ננו קרמי נועד להגן על התשתית מפני נזקים אלו והוא הדבר החכם ביותר שתוכלו לעשות לעצמכם, אז בואו נמשיך ונכיר אותו עוד יותר לעומק.

ציפוי ננו לרכב
ציפוי ננו לרכב

האם הוא טוב ויעיל לאורך זמן?

הציפוי ננו לרכב נחשב היום לסוג הציפוי העמיד ביותר בשוק, ולכן הוא מספק זמן הגנה יעיל שמתפרש על פני כ-5 שנים. כמובן שסוג הציפוי והחברה שתבחרו בה לשם ביצוע עבודת הציפוי ננו לרכב יכולים להשפיע גם הם על יעילות החומר לאורך זמן וכן על טיבו.

עוזר לתחזוק הכללי של הרכב

גם האופן שבו תתחזקו את הרכב שלכם באופן עצמאי, במיוחד מבחינת שטיפות הרכב, יוכל להשפיע על עמידותו של הציפוי ננו לרכב. לדוגמה, שטיפה אוטומטית של הרכב אינה מומלצת עבור הציפוי ננו לרכב, ואילו שטיפה ידנית ללא שימוש במברשות קשות יכולה לתרום לתוחלת החיים של הציפוי.

כמובן שברגע שתגשו לאנשי מקצוע שיישמו עבורכם את הציפוי ננו לרכב, תקבלו את כל ההוראות המפורטות לכיצד להתנהל עם הרכב שלכם מעתה והלאה – אחת לכמה זמן מומלץ לנקות אותו, כיצד לנקות אותו, איך לשמור על הציפוי למשך זמן רב ועוד.

רכב חדש לעומת רכב ישן בציפוי ננו לרכב

כאשר מדברים על הציפוי ננו לרכב, מדברים על ציפוי שיוכל להיות יעיל הן עבור רכבים חדשים והן עבור רכבים ישנים. עבור הרכבים החדשים, הציפוי ננו לרכב יוכל להיות יעיל על מנת לשמר אותם במצבם המקורי ולמנוע מהם לאבד מצורתם בשל מגוון רחב של סיבות. לעומת זאת, עבור הרכבים הישנים הציפוי ננו לרכב יוכל לדאוג שהם לא יוסיפו לאבד מצורתם, וכמובן שבטרם יישום הציפוי ננו לרכב ישן יבוצעו עליו פעולות ניקיון יסודיות שיסירו פגיעות ונזקים ישנים, כך שציפוי ננו יוכל אכן להיות אפקטיבי ויעיל.

פעולת יישום הציפוי – האם היא מצריכה מכם יום חופש?

להבדיל מימים שבהם מגיע טכנאי הביתה לשם טיפול בתקלה כזו או אחרת ולמעשה משבית לכם את היום כולו, יישום הציפוי ננו לרכב לא יצריך מכם נוכחות פיזית במקום ולא יגזול מכם זמן יקר. מדובר על 3 שעות שמוקדשות ליישום של כל שכבת הציפוי של הפחח, כולל פעולת הייבוש, וכן בין 5 ל-10 שעות עבודה נוספות לשלב ההכנה, בהתאם לגודל וסוג הרכב, מצבו הצורני ומשתנים נוספים.

עבודות הכנה? מה זה אומר?

עבודות הכנה לפני יישום הציפוי ננו לרכב כוללות שטיפת דיטיילינג, ניקוי פלסטלינה, ניקוי ג'אנטים, ניקוי קליפרים, ניקוי החלק הפנימי של הרכב ופוליש לרכב. כל אלו הם הכרחיים על מנת שציפוי ננו לרכב יוכל להיות יעיל.

מה משפיע על מחיר הציפוי

הציפוי ננו לרכב הוא לא עניין זול ממש, ולכן ההמלצה היא לא לחרוג מיותר משתי שכבות שלו על גבי הרכב. במידה והגורם הכלכלי הוא אינו פקטור עבורכם, תוכלו להנות מעוד כמה שכבות בהמלצתו של איש מקצוע, כמובן. מה שבטוח הוא ששכבה אחת של הציפוי ננו לרכב היא אינה מספיקה, במיוחד בשל העובדה שהיא לא תהיה עמידה לאורך זמן כמצופה מציפוי ננו לרכב.

כמה עולה הציפוי ננו לרכב?

אם כן, הבנו שציפוי ננו לרכב לא עומד בפני עצמו, אלא הוא מגיע עם עוד מספר שלבים שאותם יש ליישם לפני כן. המחיר של הציפוי ננו לרכב ללא הכנה יעמוד בדרך כלל על בין 1000-1500 ש"ח עבור כל פעולת ציפוי ננו, כלומר ציפוי ננו למושבי עור בנפרד, ציפוי ננו לחלונות בנפרד וכו'. תהנו ובהצלחה!

שאלות נפוצות

ציפוי ננו הוא שכבת הגנה המודבקת על פני הרכב כדי לשפר את העמידות והמראה שלה. זהו פולימר נוזלי היוצר קשר כימי עם הצבע, ויוצר משטח הידרופובי ומנקה את עצמו. ציפוי זה מסייע לדחות מים, לכלוך ומזהמים אחרים, ומקל על ניקוי ותחזוקת הברק של המכונית.

שימוש בציפוי ננו לרכב מציע מספר יתרונות. הוא מספק הגנה ארוכת טווח מפני קרני UV, חמצון ומזהמים סביבתיים, מונע דהיית צבע ונזקים. התכונות ההידרופוביות של ציפוי הננו מקלות על ניקוי המכונית, שכן לכלוך ולכלוך מחליקים מהמשטח. הוא גם מוסיף לצבע גימור מבריק וחלק, ומשפר את המראה הכללי של המכונית.

העמידות של ציפוי הננו משתנה בהתאם למותג ולאיכות המוצר בו נעשה שימוש, כמו גם לתנאי התחזוקה והסביבה. באופן כללי, ציפוי ננו איכותי יכול להחזיק מעמד עד שלוש שנים. עם זאת, תחזוקה שוטפת וטיפול נאות, כגון הימנעות מכימיקלים קשים וניקיונות מוגזמים, יכולים להאריך את תוחלת החיים שלו.

אמנם ניתן למרוח ציפוי ננו בעצמך, אך מומלץ מאוד לפנות לעזרה מקצועית לקבלת התוצאות הטובות ביותר. מריחת ציפוי ננו דורשת הכנה נכונה של פני השטח, כגון תיקון צבע וניקוי יסודי, כדי להבטיח הדבקה אופטימלית. לאנשי מקצוע יש את המומחיות והציוד להשיג יישום ללא רבב, למקסם את יעילות הציפוי ואורך חייו

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן