ציפוי קרבון לרכב

ציפוי קרבון לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

עולם הרכב מקבל אי אילו תפניות בשנים האחרונות, תפניות שהופכות אותו לאחד מהעולמות הכי מפותחים השנה. במקביל להאצת תהליכי הפיתוח של עולם הרכב, ניתן להבחין בהתעניינות מצד הלקוחות שגם היא הולכת וגוברת מדי שנה. אם כן, ניתן להצביע בבירור על אלמנטים שאם בעבר הם היו נגישים אך ורק לחובבי הרכב האמיתיים או לבעלי היכות הכלכלית, הרי שהיום אותם אלמנטים הם נחלתם של רבים, והם מאפשרים לאותם אנשים להנות מרכבים משודרגים, יפהפיים והכי חשוב – מוגנים מפני פגיעות סביבתיות כאלו ואחרות.

הציפוי הפופולרי ביותר 

כאשר מדברים על ציפויים לרכב, מגלים שמדובר על תחום הרבה יותר רחב ממה שהוא היה בעבר, כשבראש הטבלה נמצאים ציפויים כמו ציפוי קרבון לרכב, ציפוי ויניל לרכב ועוד. במאמר הקרוב נחקור קצת יותר לעומק מהו ציפוי קרבון לרכב, ננסה להבין את העלויות והמטרות שלו ובעיקר – נציג בפניכם את כל היתרונות הכי גדולים שלו.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

מדוע הפכו הציפויים לשם דבר בעולם הרכב?

עולם הציפויים לא בכדי הפך להיות מה שהוא היום. מדובר כאן על תחום שהולך ומתחדש מדי שנה, עם חומרים חדשים ועמידים יותר, אשר מציע לכלל האוכלוסיה להנות משכבה דקה אך איכותית ביותר של הגנה מפני לכלוכים, מזהמים, שריטות ועוד.

מה, זה לא יקר?

על נושא המחיר נרחיב יותר בהמשך, אולם כבר עכשיו אפשר להגיד שמדובר על עניין משתלם במיוחד. בין אם תבחרו בציפוי קרבון לרכב שלכם ובין אם בכל סוג ציפוי אחר – ההוצאה הכספית עבורו תהיה בוודאות משתלמת יותר מאשר אם תצטרכו בכל פעם לתקן את הרכב שלכם ולהסיר ממנו כתמי צבע, שריטות ועוד. תיקונים שמצטברים לעשרות ואף מאות אלפי שקלים ומורידים משוויו של הרכב יכולים מראש להימנע על ידי ציפוי איכותי, או ציפוי אחר שתוכלו לבחור כראות עיניכם. 

אז למה בחרנו להתמקד בציפוי קרבון לרכב? ובכן, מדובר כאן על אחד מסוגי הציפויים המובילים ביותר את שוק ציפויי הרכב בשנים האחרונות. מדובר כאן על חומר חזק להפליא אשר מכיל סיבים של פחם, והוא משמש אפילו את יצרניות רכבי היוקרה הגדולות והבולטות ביותר בעולם לכדי ציפוי צי הרכבים שלהן.

ומה מבחינת הנראות של הרכב? איך הציפוי תורם לו

הוא ידוע בקשר ליכולותיו לשמור על מראה הרכב בתור רכב נוצץ, נקי ובוהק. רבים האנשים אשר מחזיקים במכוניות פשוטות, יחסית, אך מעדיפים להקנות להן מראה יוקרתי עם ציפוי, שכן הוא אמין ביותר גם בהקשר המוגנות על הרכב וגם בהקשר העיצוב והנראות החיצונית שלו.

ציפוי קרבון לרכב
ציפוי קרבון לרכב

כאן תמצאו עיצובים שלא תמצאו בשום מקום אחר

כאשר מדברים על ציפוי קרבון לרכב, לרוב המחשבה מיד מפליגה לצבע אחיד של ציפוי, ושהציפוי יכסה באופן אוטומטי את כל הרכב. ובכן, זהו בדיוק הרגע הנכון לעצור אתכם ולחדש לכם משהו שבטח לא יכלתם לדמיין לעצמכם אפילו בחלומות הכי טובים שלכם: ציפוי קרבון לא רק שיכול להתפרש רק על חלקים נבחרים מתוך הרכב שלכם, הוא גם יכול לשאת על גבו מגוון טקסטורות שונות, צבעים ועיצובים שיעניקו לרכב שלכם בדיוק את המראה שעליו אתם חולמים.

כן, עם ציפוי קרבון כל אחד ואחת מכם יכולים להגיע למראה הנחשק של הרכב שתמיד רציתם – בלי יותר מדי בקשות מחברת הרכב, בלי חיפושים אין סופיים אחרי רכב שיענה על הציפיות שלכם. פשוט מיישמים ציפוי קרבון וזהו – אתם הופכים בן רגע למלכי הכביש.

עד כמה העיצובים חדשניים ומגוונים?

העיצובים שלו מאוד חדשניים, עד שניתן היום גם למצוא ציפויים בצבע מט. ומה זה אומר? יצא לכם פעם לראות רכב מנהלים שמחזיק בצבעי מט שונים? ובכן, המשמעות של הצבע היא גדולה – גם עם הרכב הפרטי שלכם, פשוט או יוקרתי ככל שיהיה, אתם עומדים להרגיש על גג העולם.

יש מצב שהדבקה של ציפוי  יפגע ברכב?

מדובר כאן על אחת השאלות היותר לגיטימיות שיש, היות ואף אחד מאיתנו לא היה שמח להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים ברכישה של רכב חדש, ולאחר מכן להרוס את הנראות שלו עם ציפוי קרבון שעלול לפגוע בו. אז זהו, שאתם יכולים להפסיק לחשוש – כל עוד תבחרו באיש מקצוע לשם ההדבקה שהוא מקצועי מספיק, מומלץ ויסודי – אין כל סיבה שהרכב שלכם ייפגע בזמן יישום של ציפוי קרבון. כמובן שעבודה רשלנית מטעם איש מקצוע שאינו מקצועי מספיק תהיה עלולה לפגוע ברכב, אז מראש כדאי להימנע מעבודה משותפת עם אנשי מקצוע מהסוג הזה.

מה קורה במידה ואני כבר לא מעוניין בציפוי אחרי שכבר שמו אותו על הרכב שלי?

בהרבה מהמקרים אנשים בוחרים בציפוי קרבון אך לאחר זמן מה מעוניינים להסיר אותו מסיבות אישיות כאלו ואחרות כמו החלפת הציפוי לצבעים ועיצוב אחרים, מכירת הרכב ועוד. ברגע שיש צורך בהסרת ציפוי קרבון לרכב, הדבר יכול להתבצע בקלות ובפשטות, מבלי לפגום בצבעו המקורי של הרכב או בצורתו.

מה היתרונות שלו?

הוא מביא איתו לא מעט יתרונות. בין היתר, ניתן להבחין בכך שהוא לא נשרף בשמש, והוא מחזיק מעמד אל מול הטמפרטורות החמות והקרות של מדינת ישראל. כמו כן, פתיחת דלתות הרכב עם ציפוי קרבון לרכב יכולה להפסיק להפחיד אתכם, היות שאין כל סיבה שהרכב ייפגע ברגע שהציפוי מגן עליו. ציפוי קרבון לרכב שמיושם על רכב שיש עליו פגמים קטנים מסתיר אותם ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. שני יתרונות גדולים נוספים הם עצם העובדה שציפוי קרבון לרכב הוא גמיש ונמתח, שומר על צבעו וכן אפשר להסיר אותו בקלות.

מה המחיר של ציפוי קרבון לרכב?

המחיר של מדבקת קרבון לרכב יכול לנוע בין עשרות שקלים לבין מאות שקלים, הכל תלוי במה תבחרו והאם תבחרו ביישום עצמאי או על ידי איש מקצוע. ככלל, ניתן למצוא מחירים להדבקה עצמאית שנעים בין כ-901,000 ש"ח. כמובן שהדרך המומלצת יותר היא יישום ציפוי קרבון לרכב על ידי איש מקצוע, ואז המחיר יגיע לטווח של כ-6,000-15,000 ש"ח. אז גשו לביצוע בהקדם, וקדימה – צאו לטרוף את הכביש עם הרכב המהמם שלכם!

שאלות נפוצות

ציפוי קרבון לרכב, המכונה גם ציפוי קרמי או ננו-ציפוי, הוא שכבת הגנה המוחלת על החלק החיצוני של המכונית כדי לספק ברק והגנה לאורך זמן. הוא עשוי מננו-חלקיקים הנקשרים עם הצבע, ויוצרים מחסום עמיד והידרופובי נגד קרני UV, לכלוך, כימיקלים ומזהמים אחרים.

אורך החיים של ציפוי קרבון לרכב יכול להשתנות בהתאם לגורמים כמו איכות הציפוי, תנאי הסביבה ותחזוקה נכונה. בדרך כלל, ציפוי קרבון מיושם ומתוחזק יכול להחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים. עם זאת, חשוב לציין כי ייתכן שיהיה צורך בתחזוקה שוטפת ויישום חוזר תקופתי כדי להבטיח ביצועים מיטביים.

ציפוי קרבון לרכב מציע מספר יתרונות, כולל:

– ברק וברק משופרים: הוא מספק גימור עמוק, רעיוני המשפר את מראה המכונית.

– הגנה מפני נזקי UV: ציפוי קרבון מסייע בהגנה על הצבע מפני דהייה וחמצון הנגרמים מקרני UV מזיקות.

– תכונות הידרופוביות: הציפוי יוצר משטח דוחה מים, המקל על הניקוי ומפחית כתמי מים.

– עמידות כימית: הוא מספק מחסום הגנה מפני כימיקלים, צואת ציפורים, מוהל עצים ומזהמים אחרים.

– עמידות לשריטות: ציפוי קרבון יכול לעזור להפחית את המראה של שריטות קלות וסימני שפשוף.

אמנם קיימות ערכות ציפוי קרבון עשה זאת בעצמך, אך בדרך כלל מומלץ ליישם אותה על ידי גורם מקצועי. יישום נכון מצריך הכנה קפדנית, הכרת המוצר ומיומנות על מנת להבטיח כיסוי אחיד והדבקה מיטבית עם הצבע. למפרטים מקצועיים יש את המומחיות והציוד כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן