ציפוי ויניל לרכב

ציפוי ויניל לרכב – ההסבר המלא

ציפוי לרכב הפך בשנים האחרונות לשאיפותיהם ורצונותיהם של רבים. לצד האפשרות להפוך את הרכב לרכב שנראותו החיצונית מגוונת ויפהפיה, מדובר כאן על שכבת הגנה שמספקת לרכב את היכולת להתמגן מפני פגיעות כאלו ואחרות, וכן לשמור על נראותו החיצונית לאורך זמן. ציפוי ויניל לרכב הוא מבין סוגי הציפויים הנפוצים ביותר במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל, ולכן כדאי לכם להכיר אותו קצת יותר מקרוב. אם כן, החלטנו להרים את הכפפה ולרכז לכם כמה פרטים חשובים על ציפוי זה.

תוכן עניינים
פוליש לרכב מחיר
פוליש לרכב מחיר

בתמונה: רומן שובין,  הבעלים של טורבו ווקס, מטפל ברולס רויס.

ומה איתך? בשביל רומן, כל רכב שנכנס לסדנא מקבל טיפול VIP!

קובעים עכשיו תור ומעלים את ערך הרכב. נקודה.

ציפויים לרכב – למה זה עוזר?

ציפויים לרכב לא בכדי ניכסו לעצמם את המעמד הגבוה שלהם. מדובר כאן על שיטה סופר יעילה לשמירה על הרכב, שנגישה היום לכל אדם ואדם. בעבר, אך ורק חובבי עולם הרכב היו מודעים לכל השיטות החדשניות והיו מסוגלים, מבחינה כלכלית, לאפשר לעצמם שדרוגים כאלו ואחרים לרכב שלהם, אולם היום ציפויים לרכב הם אופציונלים עבור כל מי שמעוניין בהם, ולמה? פשוט מאוד – המחיר שלהם משתלם במיוחד בהתחשב בעלות מול תועלת, ובנוסף יש המון מקומות שמציעים את השירות הזה, מה שהופך אותו להרבה יותר זמין לכולם.

סוגים של ציפויים לרכב

לפני שניגע בציפוי ויניל לרכב, כדאי להכיר עוד כל מיני סוגי ציפויים שקיימים היום בשוק. היום מדברים על לא פחות מ-6 סוגים שונים של ציפויים לרכב, כאשר ציפוי ויניל לרכב הוא מהנפוצים ביותר מהם, כמו גם ציפוי נגד שריטות, ציפוי קרמי, ציפוי קרבון, ציפוי ננו וציפוי מט. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו, שבהתאם להם יוכל כל לקוח לבחור את הציפוי הנכון לו ביותר. על מנת שתוכלו להבחין ביתרונות של ציפוי ויניל לרכב – בואו נעבור להתמקד בו באופן ספציפי יותר.

ציפוי ויניל – מהו בעצם?

ציפוי ויניל לרכב הוא למעשה ציפוי שמאפשר לכם להקנות לרכב שלכם מראה שונה מהמראה המקורי שלו. על ידי הדבקת מדבקת ויניל ניתן להגיע לגוון אחר של צבע לרכב, לדוגמה, מה שיהפוך כל רכב, מהפשוט ביותר ועד הנוצץ ביותר, לבעל מראה יוקרתי, מקורי שמותאם באופן אישי לנהג – ממש כמו כפפה ליד.

מדבקת ויניל גם יכולה להיות מודבקת על חלקים ספציפים ברכב, וכך הרכב יוכל לקבל מראה מעוצב ומגוון – כזה שאין עוד לאף אחד מלבדכם.

ציפוי ויניל – מהו החומר הזה?

חומר הויניל עשוי מפלסטיק אלסטי, והוא בעל יכולת עמידות אל מול שריטות או לחצים פיזיים כאלו ואחרים. כמו כן, חומר הויניל הצבעוני אינו מאבד מצבעו ומאיכותו, וניתן "להלביש" אותו על גבי הרכב בקלות רבה, הודות לאותה גמישות אותה ציינו קודם לכן. מעבר לזה, במידה ומדובר על רכב שכבר נפגם מסיבות כאלו ואחרות, ציפוי ויניל לרכב יוכל לעמוד בתור גורם שמסתיר את הפגמים הללו.

עוד יתרון בולט של הציפוי לרכב הוא שניתן להסיר אותו באופן פשוט וקל, כזה שלא יפגע בצבע הרכב המקורי ולא יפגום בחלקיו השונים של הרכב.

ציפוי ויניל לרכב
ציפוי ויניל לרכב

"יש לי אוטו מיוחד, כזה שאין עוד לאף אחד"

ציפוי ויניל לרכב היום הוא אפשרות זמינה עבור אנשים שאוהבים להיות נבדלים מאנשים אחרים. יתחברו לכך בעיקר אנשי האמנות שיודעים שאוטו, כמו כל דבר אחר, הוא יצירה בפני עצמה, ואיך יצירה אחת יכולה להיות דומה ליצירה אחרת? ובכן, בנקודה הזו בדיוק ציפוי ויניל לרכב יכול להיות להם לעזר, עם עיצובים שונים ומרהיבים שיהפכו כל אוטו ליצירת אמנות.

דרך אגב, הודות ליכולת של ציפוי ויניל לרכב להיות מודבק רק על חלקים נבחרים מהרכב, ניתן בהחלט לנצל אותו בשילוב עם הצבע המקורי של האוטו לשם יצירת טקסטורה וצבעים ייחודיים לרכב.

מדינת ישראל היא אחת המדינות החמות ולכן הציפוי יכול לעזור

ידוע שהשמש הקופחת על מדינת ישראל היא חמה מאוד, קרני השמש חזקות ביותר ועלולות לגרום לנזקים גם לנו בתור בני אדם, גם לצמחיה וכמובן גם לחפצים כאלו ואחרים. לצערנו, הרכב שלנו נמנה עם אותם חפצים שעלולים להיות מושפעים מקרני השמש, ועל כן ציפוי ויניל לרכב הוא משמעותי כל כך להגנה על הרכב. לא מספיק שהשמש חזקה כל כך, היא גם מלווה אותנו לאורך מרבית ימות השנה, כאשר עונת החורף גם היא מביאה, לרוב, ימים שמשיים. בגלל החשיפה לאורך זמן רב כל כך לשמש, כדאי להצטייד בציפוי שימגן את הרכב מפני פגיעות פוטנציאליות.

רכבים שעסקים עושים בהם שימוש לטובת שיווק? ציפוי זה הוא בדיוק בשבילכם

אנחנו מניחים שלא פעם יצא לכם להתקל ברכבים שעל גבם מתנוססת פרסומת כזו או אחרת, בצבעים שמאפיינים את המותג ולמעשה משתלטים על צבעו הטבעי של הרכב. ובכן, מדובר כאן על אחת משיטות הפרסום הנפוצות ביותר היום, שכן הרכב שמסתובב בתוך הערים ומחוצה להן יכלו לשאת איתו בשורה שתעניין לקוחות מזדמנים על הכביש.

מדבקת ויניל יכולה לעשות את העבודה הזאת בצורה לא פחות ממושלמת. ציפוי לרכב שכולל גם פרסומת הוא ציפוי שיכול לקחת עסק מסוים ולגרום לו להתרומם כלפי מעלה, ולכן עסקים רבים פונים אל הדרך הזו בשנים האחרונות.

האם קיים גם ציפוי בצבע מט?

אחד המאפיינים הכי ברורים היום של רכבים הוא שהם למעשה "מנצנצים". הרכבים בוהקים, במיוחד לאור השמש, ומה לעשות – לא כולם אוהבים את סגנון הנצנוץ הזה. ממש כמו בתמונות סטילס אותן ניתן לפתח בפורמט מבריק או בפורמט מט, גם ציפוי ויניל לרכב מגיע עם אותן האפשרויות. מדבקת ויניל יכולה בהחלט לשאת איתה צבע מט, ולהעניק לרכב מראה קלאסי ויוקרתי שמאפיין את אופיו של הנהג.

האם ההדבקה לוקחת זמן?

יישום ציפוי וניל לרכב היא דרך פחות יקרה ואינטנסיבית מאשר עבודת צבע מלאה. אנשי המקצוע שלנו יוכלו לצפות את רכבכם ברמה האיכותית ביותר ולאחר סיום העבודה נדרשות 24 שעות ייבוש לפחות, מכיוון שהחום הקיצי מייבש את עבודת הציפוי מהר יותר מאשר בעונת החורף. מה שאומר שיישום ציפוי וניל לרכב לוקח בין 3-4 ימים, אך ההמתנה לגמרי שווה את זה.

כמה עולה ציפוי ויניל לרכב?

המחיר בא לידי ביטוי באופן מלא על כלל חלקי האוטו, כולל גם פירוק והרכבה של החלקים על מנת להצליח ולצפות את כולם באופן המיטבי, יעמוד בדרך כלל על טווח מחירים שבין 6,000 ש"ח ל-15,000 ש"ח. המחירים אינם כוללים מע"מ.

במידה ואדם מסוים מעוניין ליישם ציפוי ויניל לרכב רק על חלקים נבחרים מתוך הרכב כולו, המחיר ינוע בדרך כלל בין 150 ש"ח ל-500 ש"ח, כאשר גם כאן המחירים אינם כוללים מע"מ.

האם זה באמת משתלם?

ציפוי ויניל לרכב בהחלט משתלם, שכן הוא מסוגל למנוע התמודדות כלכלית עם פגיעות פוטנציאליות שיעלו לכם הרבה יותר כסף ברגע האמת. תהנו!

שאלות נפוצות

ציפוי ויניל לרכב, הידוע גם בשם עטיפת ויניל לרכב, הוא תהליך של מריחת שכבה דקה של סרט ויניל על פני השטח החיצוניים של הרכב. הוא משמש לשינוי הצבע או הגימור של המכונית, הגנה על הצבע המקורי ומספק שכבת הגנה מפני שריטות, קרני UV ואלמנטים נוספים.

העמידות של ציפוי ויניל לרכב תלויה בגורמים שונים כגון איכות הוויניל המשמש, תהליך ההתקנה והתחזוקה. בדרך כלל, עטיפת ויניל איכותית יכולה להחזיק מעמד בין 5 ל-7 שנים או אפילו יותר אם מטפלים בה כראוי. ניקוי קבוע והימנעות מכימיקלים קשים או מחומרים שוחקים יכולים לעזור להאריך את תוחלת החיים שלו.

כן, ניתן להסיר ציפוי ויניל לרכב. הוא נועד להסרה מבלי לגרום נזק לצבע המקורי. עם זאת, קלות ההסרה עשויה להשתנות בהתאם לאיכות הוויניל ולמשך זמן היישום שלו. מומלץ שגורם מקצועי יטפל בתהליך הפינוי על מנת להבטיח פינוי חלק ובטוח.

עלות ציפוי ויניל לרכב יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו גודל הרכב, סוג הויניל בו משתמשים, מורכבות העיצוב ומומחיות המתקין. ככלל, טווח המחירים של כיסוי רכב מלא בציפוי ויניל בישראל יכול לנוע בין כ-2,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח ומעלה. מומלץ לפנות לשירותי רכב מקומיים או לאנשי מקצוע כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לדרישות הספציפיות שלכם.

קליק לשיחת ייעוץ! דילוג לתוכן